loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 93 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اشکان یادگاری به نام دوست دارم به همراه پخش آنلاین آهنگ

Download New Music Ashkan Yadegari Doset Daram

.

.

.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
 

.

.

.

اشکان یادگاری دوست دارم

دانلود آهنگ جدید دوست دارم اشکان یادگاری

یه حسی مثل یه سایه دنبالمه هرجا برم اون با منه
من مطمئنم عاشق شدم چه خوبه که من با توام
این حس خوبو مدیونتم تا آخرش من پیشتم
تنهات نمیزارم از دوری بیزارم هرجا بری هستم چون دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

نمیزارم بمونی یه روز تنها دور میکنم ازت غصه و غم ها
می خندیم دوتایی روز و شب به این دنیا با همه درداش
بهش فکر نکن که درد داری تکیه کن ببین پشتت یه مرد داری
تو این روزگار تلخ و تاریک من و تو هوای همو داریم
نمیزارم هیچ کسی بیاد بینمون اصلا تا حالا ندیدم هیچ جا عینمون
من مال توام تو مال من ، من عاشقتم به جون جفتمون
تنهات نمیزارم از دوری بیزارم هرجا بری هستم چون دوست دارم
دوست دارم دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 7,639
  • بازدید کلی : 44,677