loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 162 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار حس بد با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ حس بد از علیرضا روزگار

دانلود اهنگ حس بد به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Alireza Roozegar – Hesse Bad

 

متن آهنگ علیرضا روزگار حس بد

چه حس بدیه از عشقت جداشی,
چقدر سخته تنهات بزاره نباشی,
نباشی کنارش که بازم بخندی,
که یادت بره باز درارو ببندی…نمیدونم چرا حالم رو
می فهمه ولی میره…نمی خوام بشنوم
دستاشو یکی دیگه میگیره
نمی خوام حس کنم…رفته دارم دلشوره میگیرم
چرا هیشکی نمی فهمه…دارم از غصه میمیرم
نمی خوام بشنوم حتی…یه لحظه حرف مردم رو
میخوام ساکت شه حتی
نشنوم سوسوی گندم رو
نمی خوام حتی آدم..واسه حوا سیب بندازه
می خوام تعطیل شه دنیا..که نیست در حد و اندازه
چه سخته که دنیاش نباشی و باشه
همه زندگیتو که دنیا بپاشه
خرابم ولی باز دارم هی می گردم
تو دنیام که هیشکی تو دنیاش نباشه
نمیدونم چرا حالم رو…می فهمه ولی میره
نمی خوام بشنوم..دستاشو یکی دیگه میگیره
نمی خوام حس کنم..رفته دارم دلشوره میگیرم
چرا هیشکی نمی فهمه..دارم از غصه میمیرم
نمی خوام بشنوم حتی..یه لحظه حرف مردم رو
میخوام ساکت شه حتی..نشنوم سوسوی گندم رو
نمی خوام حتی آدم..واسه حوا سیب بندازه
می خوام تعطیل شه دنیا..که نیست در حد و اندازه

 

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار حس بد با کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار حس بد با کیفیت 320

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 1,366
  • بازدید سال : 15,269
  • بازدید کلی : 52,307