loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 117 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام زندگی با بالاترین کیفیت

Download New Music Fateh Nooraee – Zendegi

ترانه : نازنین ذوالقدر , آهنگ و تنظیم و میکس و مستر : فاتح نورایی

.

.

.

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

.

.

.

متن آهنگ جدید فاتح نورایی نام زندگی :

زندگی یادم داد عاشقی بد یمنه دارم عاقل میشم

هم تویه رفتارم هم تو دوست داشتنهام متعادل میشم

زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنهاشم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم با خودم همراه شم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی نام زندگی

♫♫♫♫♫♫

من دارم این روزا با همین تنهایی خودمو میسازم

عشقو من این روزا مثله موهای تو پشت گوش میندازم

خیلی از حرفارو با همه تلخیاش زندگی یادم داد

اونی زودتر میره که تمامه مدت بوی موندن میداد

این که تا پای جون پای حرفم بودم بی اهمیت بود

هر کی صادق تر بود هر کی عاشق تر بود تو اقلیت بود

زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنهاشم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم تا خودم همراه شم

زندگی یادم داد عاشقی بد یمنه دارم عاقل میشم

هم تویه رفتارم هم تو دوست داشتنهام متعادل میشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 7,576
  • بازدید کلی : 44,614