loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 477 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تورو میخوام با کیفیت اورجینال

ترانه : اشکین آهنگ : اشکین ۰۰۹۸ تنظیم : حسین MH

Download New Music Ashkin 0098 – Toro Mikham

.
.
.
 
 
 

.

.

.

متن آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام :

آهای آهای من تو رو میخوام آهای آهای من تو رو میخوام
آهای آهای من تو رو میخوام آهای آهای من تو رو میخوام
آهای مو فرفری چرا تو در میری همش رو نرومی فکر نکن تاجه سری
آهای تو قد بلند آهای تو مو قشنگ اصلا ما زشتیم اما تو خوش آبو رنگ
ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام
آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد
آهای تو جذاب حتی تویه خواب آهای تو لعنتی بیا ما رو دریاب
اصلا ما بدیم تو خوبی با اون اصلا تو مشتی ما خیلی داغون
ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام
آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

♫♫♫♫♫♫

آهای آدم شیک با تیپ آنتیک آهای تو مهربون توو عشق با دلو جون
اصلا تو آقا جون ما سوسولو بی جون بابا تو حریفه دل ما خدنگو خلو چل
ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام
آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد
اصلا تو با مرام تو رفاقت عشقو حال اصلا ما تک خور تو خوبو سفره دار
اصلا تو ارجینال ما فیکو بی خیال اصلا تو به دلار قیمت ما به ریال
ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام
آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد
بابا اصن تو خوبی برو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 7,631
  • بازدید کلی : 44,669