loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 112 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی فصل اقاقی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ فصل اقاقی از مجید اخشابی

تنظیم و موزیک : مجید اخشابی , ترانه : مونا برزویی

دانلود اهنگ فصل اقاقی به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Majid Akhshabi – Fasle Aghaghi

 

متن آهنگ مجید اخشابی فصل اقاقی
متن آهنگ فصل اقاقی مجید اخشابی
ارابه های طوفان رو بشکن
تا شاپرک ها آسوده رد شن
دستات یه دعوت چشمات یه دنیا
از تو نوازش از من تماشا
گفتم که بنشین شب سرد وسخته
گفتی نشستن مرگ درخته
گفتم که از تو چی مونده باقی
گفتی شمیم فصل اقاقی
میگرده دورت باد پریشون
هی شونه هاتو میبوسه بارون
تو اون اتفاق دم آخری
که دستامو میگیری و میبری
میای با آیینه نجاتم بدی
یک پرواز برفی رو یادم بدی
غزال قلب من گرفتار تو
تشنه ی چشمه های دیدار تو
منو صدا کردی و پیدا شدم
خاطره آبی دریا شدم
ارابه های طوفان رو بشکن
تا شاپرک ها آسوده رد شن
دستات یه دعوت چشمات یه دنیا
از تو نوازش از من تماشا

 

 

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی فصل اقاقی با کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی فصل اقاقی با کیفیت 320

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 7,670
  • بازدید کلی : 44,708