loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 767 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

 دانلود اجرا زنده امید آهنگ حضرت عشق با کیفیت اورجینال

Download New Music  OmidHazrate Eshgh Live

.

.

.

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 

دانلود آهنگ با کيفيت 128

.

.

.

متن آهنگ امید حضرت عشق

زائران دست خدا همراهشان من همین اینجا عبادت می کنم
من همین اینجا توی چشمان تو حضرت عشق رو زیارت می کنم
حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست
سرعقل آمده هر بنده که دیوانه توست
دل من اگرکه از عشق نصیبی دارد
حضرت عشق به من لطف عجیبی دارد
بگذارید بگذارید که بیمار بماند این دل
با تب عشق دلم حال غریبی دارد
با تب عشق دلم حال غریبی دارد
لحظه میمیرد ومن آخر سر میپوسم
عشق ای ناجی من دست تورا میبوسم
بی وجود تو سعادت نشود حاصل من
تا نفس هست توای عشق بمان دردل من
تا نفس هست توای عشق بمان دردل من
لحظه میمیرد ومن آخر سر میپوسم
عشق ای ناجی من دست تورا میبوسم
بی وجود تو سعادت نشود حاصل من
تا نفس هست توای عشق بمان دردل من
تا نفس هست توای عشق بمان دردل من
حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست
سرعقل آمده هر بنده که دیوانه توست
حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست
سرعقل آمده هر بنده که دیوانه توست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 7,646
  • بازدید کلی : 44,684