loading...
سیتی سانگ | دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 96 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام معجزه اینه با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : امین رستمی / تنظیم : پاشا یثربی

Download New Music Amin Rostami - Mojeze Ine

.

.

.

 
 
 

.

.

.

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام معجزه اینه

نگات غم توی چشات حالت خنده هات دوست دارم

هوات یه وقتا گریه هات که میمیرم برات دوست دارم

قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

همه چی داره دوباره تورو یاد من میاره

مگه می شه تو نباشی و نم بارون بباره

تو دلم یه حرفی مونده که چشات اونو نخونده

ترس روزی که تو نیستی همه دنیامو سوزونده

قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 7,596
  • بازدید کلی : 44,634